ایران یا آمریکا؛ انگشت کدام یک روی ماشه است؟!

ایالات متحده آمریکا که هنوز تصور می‌کند ابرقدرت جهان است در چند سال اخیر این جرات را به خود داده که برخی کشورها چون جمهوری اسلامی ایران را به حمله نظامی تهدید کند و حرف از گزینه‌های روی میز بزند.

این کشور پس از دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای تهدیدات خود را افزایش داد، اما نکته جالب این است که آمریکا و تمامی سیاست‌مداران واشنگتن از توان نظامی ایران خبر دارند، پس باید از آن‌ها پرسید چگونه با این شرایط، کشوری چون ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کنند.

واردات بی‌رویه همچنان یکه تازی می‌کند!/ چرا هنوز مردم اجناس بنجل خارجی را به تولید ملی ترجیح می‌دهند

واردات بی‌رویه همچنان یکه تازی می‌کند!/ چرا هنوز مردم اجناس بنجل خارجی را به تولید ملی ترجیح می‌دهند؟

،یکی از الزامات و پیش نیازهای اساسی برای حصول پیشرفت و شکوفایی اقتصادی کشور، به حمایت از تولید داخلی معطوف می‌شود، به واقع در سایه چنین مولفه‌ای، شاهد افزایش هر چه بیشتر فرصت‌های شغلی و جذب فزاینده‌تر متقاضیان اشتغال خواهیم بود.

پیش از این نیز به کرات از سوی کارشناسان اقتصادی، بر لزوم تحقق چنین امر خطیری تأکید شده و اهمیت این موضوع به میزانی قابل توجه و تعیین کننده به شمار می‌رود که مقام معظم رهبری، در نامگذاری سال 96 ، بر دو عنصر تولید و اشتغال، تأکید ویژه ای لحاظ فرمودند.

به نوعی می‌توان گفت در صورت توجه به عنصر تولید و اشتغال، بخش قابل توجهی از سیاست‌های از پیش تعیین شده در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز محقق خواهد شد.

به واقع هر آنچه شاهد تقویت تولید و اشتغال در کشور باشیم به همان میزان روند حل و فصل معضلات اقتصادی جامعه نیز تسریع و تسهیل خواهد شد.

نیروهای مسلح باید در مسائل اقتصادی کمک حال وضعیت کشور باشند

نیروهای مسلح باید در مسائل کمک حال وضعیت کشور باشند

  امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز سه‌شنبه 26 دی‌ماه در جمع مسئولان و مدیران طرح و برنامه نیروهای مسلح با اشاره به رفتار و تحرکات زشت آمریکا در خصوص برجام و مقابله آمریکا در رفع تحریم‌ها علیه ایران گفت: بررسی این رفتارها نشان می‌دهد که دشمنان می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران را در شرایط خاص و پیچیده‌ای قرار دهند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در ماه‌های گذشته آمریکا نشان داد که در خصوص جمهوری اسلامی ایران این استراتژی را به کار گرفته است که این راهبرد نشان از عمق خصومت علیه ایران اسلامی و انقلاب اسلامی دارد.

یگان‌های نزاجا هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد

یگان‌های نزاجا هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تحرک، کارآمدی و پاسخ به نیاز‌های عملیاتی روز، سه مقوله مهم در نیروی زمینی است و تمامی یگان‌های نزاجا هر تهدیدی را در نطفه خفه خواهند کرد.

ستایش مواضع ثابت و ارزشمند ایران در مسئله قدس توسط ملت فلسطین

ستایش مواضع ثابت و ارزشمند ایران در مسئله قدس توسط ملت فلسطین

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نامه‌ای به حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به ابعاد توطئه بزرگ استکبار علیه قدس و ملت فلسطین با هدف سرنگون‌کردن غزه به‌عنوان قلعه مقاومت و پایان دادن به مبارزه علیه رژیم اشغالگر و عادی‌سازی روابط حکام وابسته منطقه با آن، از حمایت‌های ملت ایران و هدایت‌های رهبر انقلاب اسلامی از جنبش مقاومت قدردانی و تأکید کرد: ما با شروع انتفاضه خروشان مردمی در داخل کرانه باختری و قدس، به اذن خداوند توطئه طاغوتِ عصر (ترامپ) و حاکمان نفاق در پایتخت‌های دور و نزدیک را در پایان دادن به مسئله فلسطین، خنثی خواهیم کرد.