اگر دشمنان اقدامی کنند تا آخر عمرشان پشیمان می‌شوند


جنگ با جریان‌های تروریستی در سوریه رو به اتمام است و گروه هایی همچون النصره، به پایان خط رسیده‌اند. 

البته این امر منجر به ناخرسندی غربی‌ها، رژیم صهیونیستی و عربستان شده چرا که آنها مدعی بودند که بخشی از جریان مبارزه با تروریسم هستند و بدین منظور ائتلاف تشکیل داده اند! اگر ائتلاف آنان واقعا برای شکست تروریسم و داعش بوده، امروز باید خوشحال باشند، اما بسیار ناراحتند!

کاملاً واضح است که این گروه های تروریستی از ابتدا با پول و طراحی آنان درست شده بودند تا بتوانند در برابر جبهه مقاومت، نقش تخریبی داشته و زیرساخت های کشورهای خط مقدم را از بین برده و اجازه نفس کشیدن به نیروهای محور مقاومت ندهند؛ اما حالا با کمال تعجب می بینند که حاصل چند ساله آنان در معرض نابودی و اضمحلال است و جبهه مقاومت از زیر آوارهای جنگ، بسیار مقاوم تر و شاداب تر سر برآورده و تبدیل به نقطه امید امت بزرگ اسلامی شده 

حملات موشکی

صبح روز پنجشنبه (۹۷/۲/۱۹) محور مقاومت در اقدامی تحسین برانگیز ۱۰ مرکز راهبردی در مناطق جولان اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار داد و ضربات سنگینی به این رژیم وارد کرد.

تمامی اهدافی که مورد اصابت موشک قرار گرفتند، در طول هفت سال گذشته نقش بسیار مهم و اساسی در حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی به مراکز ارتش سوریه و محور مقاومت داشته و مهمترین ماموریت را در هدایت، هماهنگی، مسلح‌سازی و حرکت دادن تروریست‌های القاعده و ارتش آزاد برای حمله به مواضع ارتش و مقاومت در مناطق مختلف سوریه ایفا 



۱۰۰ درصد آنچه که مورد نیاز نیروی زمینی است را می‌توانیم خودمان تولید کنیم

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش رونمایی از کتاب «الگوهای فرماندهی مطلوب» که صبح امروز شنبه 22 اردیبهشت در ستاد نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: فرماندهی در نیروی زمینی بر سه اصل ولایت مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری است. 

وی ادامه داد: امروز ما اعتقاد داریم در زمان غیبت ولی عصر (عج) صراط مستقیم پیروی از ولایت مطلقه فقیه است.

حیدری با اشاره به محتویات کتاب الگوهای فرماندهی مطلوب اظهار کرد: محتوای کتاب الگوهای فرماندهی مطلوب یک دانشنامه کامل است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: 17 اسفند ۹۳ نخستین همایش الگوی فرماندهی مطلوب برگزار شد و تاکنون چندین دوره از این همایش ها در طول سال های قبل برگزار شده است.

وی اظهار کرد: مطالبات فرمانده معظم کل قوا از نیروهای مسلح در کتاب «فرماندهی مطلوب از منظر فرماندهی معظم کل قوا» گردآوری شده است .

حیدری در پایان تاکید کرد: ۱۰۰ درصد آنچه که در چرخه دفاعی مورد نیاز نیروی زمینی است را می توانیم خودمان تولید کنیم و به رخ جهانیان بکشیم.


شوخی رهبر انقلاب با یک غرفه‌دار: «این کتاب به درد ما نمی‌خورد»+ عکس

 رهبر انقلاب اسلامی صبح روز گذشته، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه، به‌مدت یک‌ساعت و نیم از سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کردند.

در این بازدید که آقای صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشت، حضرت آیت الله خامنه‌ای از 50 غرفه دیدن کردند و ضمن گفت‌وگو با ناشران و شنیدن نکات و دغدغه‌های آنان در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند.


اولویت‌های کشور و گوشی که شنوا نبود

اولویت‌های کشور و گوشی که شنوا نبود.

دیماه سال ۹۴ وزیر راه و شهرسازی از توافق با هواپیماسازی ایرباس برای خرید بیش از ۱۰۰ فروند هواپیما خبر داد. در ماه‌های بعدی قرارداد خرید ۱۰۰ فروند هواپیما با این کمپانی اروپایی امضا و مذاکرات برای خرید هواپیما با شرکت آمریکایی بوئینگ در جریان بود.

در آن زمان مسائلی در این رابطه مطرح بود که آیا خرید حدود ۲۰۰ فروند هواپیما برای کشور لازم بوده و واقعا جزو اولویت‌هاست. و این‌که آیا بهتر نیست به جای این کار زیرساخت‌های حمل‌ونقل ریلی که به دلیل ظرفیت‌های بالا برای رونق اقتصادی و رفع محرومیت همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده، مورد توجه قرار گیرد.




سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش؛گفت: در نیروهای مسلح این توان وجود دارد که اگر دشمن اقدامی کند، پاسخی به آنها می دهیم که تا آخر عمرشان پشیمان باشند.

اگر دشمن اقدامی کند تا آخر عمرشان پشیمان می‌شوندامیر حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش رونمایی از کتاب الگوهای فرماندهی مطلوب که صبح امروز 22 اردیبهشت برگزار شد، با تاکید بر اینکه موضوع کتاب و کتاب خوانی بسیار مهم و اساسی است، اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی باید الگوی همه باشد و بتوانیم این مهم را به نسل جوان انتقال دهیم. امروزه توجه به فضای مجازی شاید توجه به کتاب خوانی را کاهش داده، اما استقبال از نمایشگاه کتاب نشان داد که هنوز شوق کتابخوانی در میان مردم ما وجود دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.